百合文库
首页 > 网文

廁紙是這個世界上最貴重的禮物吧?

2023-04-28廁紙雪中送炭 来源:百合文库
“叮咚——”時間係夜晚八點半,大部分嘅香港人剛剛食完飯。我打開門,極不耐煩:“點啊你?雀仔嚟嘎?直腸直肚,果頭食完果頭屙啊?”
“喂!女仔講說話嚟講,你都算難聽。快啲開門啦,有禮物俾你,好重。”
趟閘之後,眼前嘅男人西裝骨骨,兩邊手個戚住一條紙巾:“今日好多人搶紙巾啊。”
我反咗個白眼,然後坐翻係梳發上面繼續玩我嘅電話:”你唔係都咁無聊去同啲阿嬸搶阿嘛?“
佢一邊行入屋,一邊好自然咁放低兩條廁紙,換埋拖鞋:”冇啊,係公司啲清潔姐姐搶完,順手俾咗兩條我。“完全係一副自戀覺得自己係全天下最靚仔嘅表情。
“tempo蜜桃味嘎,好香嘎!“
”哦.......你都知道自己爆石臭啦?“
佢搵咗張凳咗係我對面。“臭得過你把口?對你好啲唔該都冇句嘅。”
“最後米又係你用翻。”瞄咗一眼地下兩條廁紙,“點啊?你使唔使攞翻一條翻屋企,你屋企咁多人。”
“唔啦,男人老狗要買呢啲嘢翻屋企嘅咩?如果你唔好意思要曬兩條,我就係你屋企換一條走啦!”
“點解啊?”
“你女仔人家,用香啲嘎啦。咁其他男人上嚟都覺得你精緻啲。成身佬除,嚇死人咩。”
點解呢個人,可以令我無時無刻都想伸手想打佢?“你就成身佬除!”
伸出嘅手,係半空之中俾人扼住。
”都叫你唔好咁粗魯咯。女仔人家斯文啲啦?好唔好?“
”收皮!“掙扎之後收翻手,揮動嘅一刻,空氣中隱隱約約有另一種味道。”喂?你今日去咗溝女啊?有啲香水味喔。“我放低手機,饒有興致睇住眼前嘅人,連頭都忍唔住,向前一伸,想談個究竟。”點啊?條女索唔索噶?點識嘎?係咪之前約你去游水果條?“
”哈?你唔係以為我話禮物俾你?係紙巾掛?“佢打開個書包,係裡面攞出一個包得四四正正嘅禮物盒,遞咗過嚟。“送俾你嘎。”
“咁有心?咁我就多謝啦。”女仔應該都係鍾意收禮物嘅,尤其係意外驚喜。正當我打開個盒之後,發現......裡面仲有另一個盒。根據呢條友仔平時嘅行為,我開始有啲鄒眉頭。
“繼續開啦,我怕會打碎所以加多咗個盒!”
人與人之間或者最重要嘅就係信任......唔可以時時刻刻都疑心人地嘅,於是我再俾一次機會佢:“係米嘎?”
又有一個盒!佢主動幫我拉開第三個盒上面嘅絲帶:“我見呢個盒又幾靚,想俾你睇,米放埋入去咯。”
“……大佬,其實你係咪玩我嘎?開都最後,會唔會係一個有香味嘅盒?”
“點會呢,開埋呢次,最後呢次,一定有嘅。”
我聽佢說話.....又開咗一次,結果發現,裡面真係有,一個長寬高各3cm嘅盒裡面,放住一支sample。
仲未等我發爛渣,佢已經搶先一步開口,就好似二戰諾曼第戰役嘅英美加盟軍率先搶灘咁:“公司最近接到一個新project,要做個香水廣告。我見味道又幾好聞,米帶翻嚟俾你咯。如果你覺得唔好意思有壓力嘅話,可以用完之後講啲感受俾我聽,豐富一下我份proposal ”
猜你喜欢